RSS

AMELL saya suka ayam KFC...

  














SAYANG AMEL... 
RINDU SANGAT DENGAN AMEL.. ASAL INGAT KAT DIA MESTI NAK MELELEH AIR MATA NI..

# AMELL mati sebab hati dia tak boleh berfungsi. I`ll do anything for Amell..but Allah love Amell more..

# Amell sgt sayang Tuwee.. masa Tuwee beranak dia tengok je dari awal sampai akhir.. dan anak itu adalah
   anak dia...tapi sayang semua keturunan Amell mati masa kecik sbb penyakit kuman. Tuwee pun da mati..

# Amell suka tido pakai selimut ataupun atas selimut..bangun pagi2 mesti nampak dia tgh tido ats selimut
   dengan kitorg

# Amell suka makan ayam KFC... hidung dia cepat je bau ayam..

# Amell cepat terasa kalo dimarah.. dia akan tido sorang2 dalam bilik or kat bumbung..merajuk!

# Amell suka teman kitorg anak beranak contohnya; kalo mama tgh masak dia akan duduk je kat tepi sinki 
   tgk mama masak.. Adik aku lak habit dia suka tido siang ,so, Amell pun teman tido siang... aku lak dia   
  suka teman aku tgk tv.. mesti dia terkedek2 jalan kat aku then duduk kat sofa..

# Amell paling suka jalan-jalan naik keta.. dia kan duduk kat belakang..

# Amell sakit tapi dia dok diam je.. 

# Amell mmg dilahirkan tak boleh mengiow.. dia cuma boleh sebut haaa..haaa.. mcm org takde suara..

# Amell di tanam belakang umah aku.. tempat lepak dia kali terakhir..

# Amell mati di subuh hari.. dia tido atas kepala aku..

# Amell x suka sangat bergaduh dgn kucing lain.. kalo kucing lain nak gaduh dgn dia. dia buat tak reti je.

# Amell menjadi kesayang peminat kucing kat lorong umah aku..pernah dia sengaja lepak tgh jalan (jln kat 
   umah tu x bz sbb jalan mati) pastu tiba2 kete Ummi (jiran dan jgk peminat kucing) nak lalu.. Ummi hon dia 
   bt derk je... lagi menggeliat tgh jalan.. Ummi biar je Amell buat perangai comel.. hahaha..

# Amell yang paling cepat keluar rumah bila mama balik keja.. so, bukan aku atau adik aku yang keluar
   dulu untuk sambut mama, tapi si Amell.... then Amell sebok ajak mama jalan2 naik kete.. siap masuk dlm  
   kete..

# Amell suka cium aku.. aku tak kesah pun mulut dia busuk.. kadang2 dia selsema then dia bersin, habis
   baju aku muka aku kena hingus dia.. tapi sayang punya pasal aku xkesah.. apa salah dia kan?? 

# Amell mmg mudah dapat penyakit.. terutama batuk dgn selsema.. sbb tu la anak2 dia semua mati.. sbb
   antibody tak kuat..

# Amell punya ubat terakhir aku simpan lagi.. 

# Amell hidup selama lebih kurang 6 tahun.. 6 tahun kenangan dengan Amell.. macam2..

# udah ler tu.. da banjir kot bilik ni..aku dok teriak cerita pasal Amell.. kalo aku boleh jumpa Amell lagi.. aku
  nak peluk dia sampai dia jerit haaaauu!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Unknown said...

alahai suria, akak pun nak nangis bila baca pasal baby awk nih..itu lah kita nih kalau sygkan kucing sama perasaan sygkan manusia...tak apa ada pengganti baru nnt lbh baik.....

Post a Comment


ShoutMix chat widget